Tuesday, April 3, 2012

Esimesed muljed programmeerimisest

Teie ajaveebidest lugesin, et soovite enamasti programmeerida mänge PC arvutil kasutamiseks. Üldiselt on selliste programmide jaoks vaja osata C#, C++, Java-t või sarnaseid programmeerimiskeeli. Need keeled on aga suhteliselt keerulised. Võimalik, et mõne aasta pärast sellega ka tegeleme aga esialgu on mõistlik siiski elementaarsed oskused omandada Scratchiga.
Näide C++ koodist:




Paljudel ei ole lisatud oma Portfooliosse autosõidu programmifaili. Palun see ära teha. Iga ülesande eest märgin jälle plusse ja miinuseid tabelisse.

Tänane esimene ülesanne. Kirjuta selle teema kommentaariks kas Scratch tundub hea valik programmeerimise õppimiseks? Või on liiga "titekas"? Või hoopis keeruline? Kas installisid Scratch-i omale koju? Kas proovisid iseseisvalt midagi?

Täna teeme Scratchiga uue tegelase, teeme talle kostüümi ja paneme ta tegutsema vastavalt tingimusele. Materjal on e-õppe keskkonnas. Iseseisev ülesanne samuti sealsamas


15 comments:

  1. Esimene tund Scratsc-i kasutades oli lihtne. Kodu arvutisse pole ma seda programmi tõmbanud aga ma arvan, et lähitulevikus tõmban.

    ReplyDelete
  2. Veel ei ole Scrathi tõmmanud, aga tõmban täna kindlasti ja katsetan. Alguseks on Sratch väga hea, see on piisavalt lihtne, aga nagu õpetaja ütles, saab palju asju ära teha.
    Võiksime järgmine aasta ka programmeerimisega tegeleda.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Veel ei ole jõudnud Scratchi tõmmat, alguseks on hea programm.Sellega võiks kaugele jõuda.

    ReplyDelete
  5. Ma ei saanud aru scratchist. Minu jaoks oli see liiga raske. Aga ma sain teada mis see on. See on vähemalt hea asi. Kodus ma seda ei tõmmanud, põhjust pole.

    ReplyDelete
  6. Scratch on hea kerge ja sellega saab palju ära teha. Koju pole seda veel tõmmanud kuna ei ole jõudnud.

    ReplyDelete
  7. Veidi igav tundus Scratch. Samas aga alguseks võib selline ka olla. Kindlasti tahaks hiljem midagi muud ka proovida.

    ReplyDelete
  8. Koju pole ma veel Scratchi tõmmanud, aga ma arvan, et ma teen seda lähitulevikus. Scratchi on hea ja lihtne kasutada, kuid minu jaoks on see natuke igav.

    ReplyDelete
  9. Ma arvan, et Scratch on üsna hea valik programeerimise õppimiseks. Koju ma seda küll ei installinud, aga ma ilmselt teen seda lähiajal. Siin tunnis proovisin ka midagi teha, aga ei jõudnud valmis, seega loobusin. Ma sooviksin seda ka edasi teha.

    ReplyDelete
  10. MA arvan, et scratch on alustuseks küllalt hea, aga koju ei ole seda veel tõmmanud. Tahaks seda veel tundma õppida

    ReplyDelete
  11. Scratch on hea, et teha programmeerimisega algust, sest see on väga algeline ja sellega on lihtne töödata. Seal polnud väga palju võimalusi, aga alguseks sobis.

    ReplyDelete
  12. Scrathi kasutamine oli väga lahe. Ei ole veel oma arvutis seda alla laadinud aga võib-olla laen. See on suurepärane valik.

    ReplyDelete
  13. Scratch oli väga lihtne ja lahe, oli parajalt võimalusi. Oma arvutisse tõmmanud pole, aga tunnis on väga huvitav sellega asju teha, võrreldes mingi blogi värgiga.

    ReplyDelete
  14. Scrtach on hea valik algajatele,sest see ei ole liiga keeruline. Koju arvutisse ma seda küll instaallinud ei ole.

    ReplyDelete
  15. Mina arvan, et Scratch on alustuseks päris hea valik, aga koju ma seda ei installiks veel. Hiljem natuke keerulisema programmeerimis programmiga tahaks küll kodus ka tegeleda.

    ReplyDelete